ann

Reviews

Review of Super.com

Super is lying starting with hotel description and ending in hours conversations with '?€œcustomer c

I thing they should change their brand to '?€œ surprise '?€œ because you never know if they reserved anything and how it matches with that description on their website.

1
Date of experience: Oct 23, 2024

Review of Prime Opinion

Love surveys @Prime'? ? ?

I really love doing surveys with Prime Opinion to keep my mind active specially at my age '? ? ? ? Thank you very much '? ? ?'? ? ?

5
Date of experience: Dec 24, 2024

Review of Penhaligons

Customer service was fantastic

Customer service was fantastic, answered all my questions and was nice and professional.

5
Date of experience: Dec 28, 2024

Good morning Ann, Thank you for taking your time to write us this review. We are delighted to hear that our team was friendly, professional and managed to answer your enquiry to your satisfaction. We will be sure to pass this great feedback onto the team! We look forward to welcoming you back to shop with us again soon! Please do not hesitate to reach out in future. On behalf of Penhaligon's, we wish you a lovely day. Warm Regards, Penhaligon's Consumer Services

Review of Water

If there was a zero star option that is…

If there was a zero star option that is what I would give. My first order was supposed to be delivered on 6/23, then moved to 6/24, then 6/25, then 6/26, now 6/27. It's impossible to speak with someone live! I waited 30 minutes on the phone and had to hang up as I work. I have placed a chat without anyone to respond! I will be canceling and reporting any charges on my cc to the bank.

1
Date of experience: Feb 26, 2025

Review of Fitstraps

Had problems with size of strap but

Had problems with size of strap but this was rapidly dealt with by Andy. Excellent service.

4
Date of experience: Dec 20, 2024

Review of Comfrt

No response to refund request for pre-order

I originally would have said three stars - but now it's a two star review.I received my first order and liked the set I got (just the standard hoodie and sweatpants). I inquired about exchanging for a better size for the hoodie and was disappointed there was no way to exchange - you can return, but then have to pay full price (I had the bundle discount) and pay again for shipping.Due to the inflexible customer service response on the exchange, I decided to cancel another pre-order I placed. On the website, the return policy states you have seven days to request a refund for a pre-order. So a couple days after my initial pre-order, I emailed to get a refund. I received an email response within an hour on the exchange question. However once I asked for my money back, crickets. It's been several days, no response. I went ahead and filed a dispute with the payment processor as this is feeling a bit sketchy.

2
Date of experience: Feb 12, 2025

Review of Evri

Reliable Service provided by EVRi

EVRi delivered my parcel in a prompt, safe and friendly manner as usual. Thank you.

5
Date of experience: Jan 07, 2025

Review of Ur

No payment received

I sent my iPhone which was in good condition I excepted a lower offer than was originally quoted when I enquired about selling the phone I still have not received any payment for this even though it stated payment would be in my account within 7 days or sooner. I do not like writing negative reviews but am very disappointed that I still have not received payment. I have sent emails and got standard replies about payments taking 3-7 days but nothing about when I will receive the payment?? Update to my review Lucy from UR rang today and in 15mins my payment had been transferred to me. Thank you so much for ringing me to sort this out very much appreciated.You are a star.

4
Date of experience: Dec 14, 2024

Review of Ouraring

Amazing customer service

Amazing customer service

5
Date of experience: Aug 19, 2024

Review of Cem

Best decision I ever made

Best decision I ever made. Warmth, welcome and security in a friendly community, a bit like a mini village. So glad I no longer have to worry about maintenance - the roof, gutters,drains etc. I enjoy joining in with some activities in our communal lounge, such as coffee morning, yoga, fish and chips evening, film night and afternoon tea and cakes. Or I might take a book out to sit in our lovely garden. But I always appreciate returning to my comfortable flat for peace and quiet. Some of us are off to a music event tonight, and there's an evening meal at a local restaurant planned soon. Living my 70s to the full with my new 70s, 80s and 90s friends.

5
Date of experience: Aug 21, 2024

Review of Trip

Erg gemakkelijk om via de site te

Erg gemakkelijk om via de site te boeken, snel en goed geregeld.

5
Date of experience: Apr 15, 2025

Review of Glynhopkin

Horrid service manager Jimmy

Horrid service manager Jimmy, from Glen Hopkins kia ilford lies so your not covered on warrant. Don't buy from here they are all very shifty, they sell faulty used cars. I would never recomend kia to anybody. They left me two months no car, no communication,

1
Date of experience: Jan 11, 2025

We use cookies to personalize your experience. By continuing to visit this website you agree to our use of cookies

More